پیروزی ما در جنگ


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

جونگمممممممممممممممممممممین!!!!!!!!!!!!

.............................خدایااااااااااااااااا!!!!!!!!!!



من فکر کنم....................کارت تمومهههههههههههههه


 

هیووووووووووووووووووووووووووووووووون داری.............تو دیگه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیوفت کنار اه

حالم رو بهم زد نازنین وکل

طرف دارای هیون تورو بگیرن مردی...... بچه ها حملللللللله

ما موفق شدیم

 

منبع:tinass501.mihanblog.com



نظرات شما عزیزان:

faezeh
ساعت18:53---5 بهمن 1390
واااااااااااااااااااااااای مامان.
هیوووووووووووووووووووووووون!!!! این چه کاری بود با من کردی
حالا بزار امشب بیاد خونه حسابشو میرسم جونگی که داداشمه هر کاری خواست کنه
حالا خوب شد گذاشتی شوخیدم گلم خیلی قشنگ بود عکس اون دختره ایکبیری نه ها هیون و جونگی جووووووووون.کومااو


fereshte
ساعت22:16---3 بهمن 1390
salam

آرزو
ساعت8:42---18 دی 1390
عالی...........عالی.........میدونی غزل جون آدم وقتی یه کسی از داداشارو میبینه که با یه دختردیگه س خیلی ناراحت میشه!!!!
حتی اگه اون شخص(پسره)شخص مورد علاقه ش نباشه....دیگه چه برسه که عاشق اونم باشه(من نیستما!!!!!بقیه رو میگم)
بووووووووس بای


زهرا
ساعت8:06---18 دی 1390
سلام؛ آپــــــــــــــــــــــــــــ م،پاشو زودی بیا عسیسم

nozhan
ساعت14:29---17 دی 1390

وای مرسی عکسای متحرکت خیلی قشنگه!!!
مخصوصا پست ثابتت!!


زهرامممم
ساعت13:08---17 دی 1390
ششششلللللللوووومممم -

جلب بید - عکس اخریه باحال بود - این دختره چقد زشت بود - اه ا ه اه-


مریم(سانیا)
ساعت16:09---15 دی 1390
غزل جوووووووووووون مرسیییییییی عزیزم....ممنوووووون......تو اون بست نتونستم نظر بزارم....خیلیییی لطف کرردی عزیزم.بووووووووسپاسخ:خواهش میکنم ببخشید یخورده دیر شد!

زهرا
ساعت12:33---15 دی 1390
سلام عسیسم؛عکسای خوکشلی بود.یادت باشه 14 فروردین برای جشن تولد جونگی یه سر به من حرفای مهمی برای گفتن دارم.باشه؟!پاسخ:باشه گلم تو هم بیا!.......

لیلا
ساعت11:59---15 دی 1390
حرف نداشت عزیزم.ممنون که خبریدی!
پاسخ:مرسی که اومدی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:,سـاعت 21:4 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.